شرح وظایف سرپرست کتابخانه
برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر نحوه انجام فرایندهای زیر:
- نیازسنجی بر اساس منابع اطلاعاتی مورد نیاز گروه های آموزشی، دانشجویان، کارکنان و انتخاب منابع مورد نیاز کتابخانه
- نظارت و انجام اسکن عکس و چاپ کارت دانشجویان و اساتید و کارمندان و نظارت بر آماده سازی آن
- ایجاد و تسهیل زمینه های بازیابی سریع اطلاعات و منابع موجود بر اساس نیاز مراجعین و کاربران
- نظارت و پیگیری های مربوط به نصب ،راه اندازی و پشتیبانی نرم افزار و... در کتابخانه
- نظارت بر سالن مطالعه و امور مربوط به نشریات و سی دی ها و آرشیو کتابخانه
- ثبت کتاب های خریداری شده، فهرست نویسی و چسباندن بارکد و لیبل کتابها
- نظارت و راهنمایی و آموزش مراجعان برای استفاده از تمامی خدمات کتابخانه
- نظارت بر عملکرد واحد کتابخانه (امانت- تمدید- وجین- چیدمان و...)
- پیگیری امور مربوط به تهیه لیست و خرید کتاب از نمایشگاه
- انجام امور مربوط به مکاتبات واحد