منشور اخلاقی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان قزوین
ما اعتقاد داریم:
- خدمات ما موجب ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم می شود.
- یکی از مهم ترین معیار های موفقیت ما جلب رضایت خدمت گیرندگان است . ما در هنگام ارایه خدمات به این ویژگی پای بندیم.
- همکاران ما در دانشگاه ارزشمندترین منابع سازمان هستند، پس تردیدی در اثرگذاری پندار و رفتار و کردار خود در میان خدمت گیرندگان نداریم.
- موفقیت در دستیابی به اهداف دانشگاه را همانا ارایه خدمات مناسب به مردم می دانیم.
- ما همواره ارزش های زیر را که منبع هدایت ما در ارایه خدمات خداپسندانه به مردم می شود، فراموش نخواهیم کرد.
- در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پای بندیم.
- نظم و آراستگی، وقت شناسی و آمادگی برای ارایه بهترین خدمت به خدمت گیرندگان را از اصول مسلم و قطعی خود می دانیم.
- خود را موظف به حفظ اسرار گیرندگان خدمت می دانیم.
- پاسخگو بودن در مقابل خدمت گیرندگان را از بسترهای تعالی خود و دانشگاه می دانیم.
- اهداف سازمانی را به طور صحیح درک نموده و اهداف فردی را با آن همسو می نمائیم.
- اطلاعات و راهنمایی لازم را بطور کامل در اختیار خدمت گیرندگان قرار می دهیم و از سرگردانی آنان جلو گیری می کنیم.
- فعالیت های اداری خود را بر اساس روش مستند و مشخصی انجام می دهیم و از اعمال سلایق شخصی خود پرهیز خواهیم نمود.
- به صحبت ها و خواسته های خدمت گیرندگان گوش کرده و در ارایه خدمت به آنان در برابر قوانین موجود حداکثر تلاش خود را بکار می بندیم.
- از پوشش، گفتار و رفتار متناسب با شرع مقدس و فرهنگ جامعه اسلامی – ایرانی استفاده خواهیم کرد.
- وظیفه خود می دانیم که از اسراف امکانات و اموال دانشگاه جلوگیری کرده و همکاران خویش را با پیشنهادهای سازنده در این امر مهم یاری می رسانیم.
- رعایت ادب، خوش رویی، عدالت و انصاف را همواره وظیفه خود می دانیم و بدان عمل می کنیم.
- ما همواره زمینه تعالی و رشد سایر همکاران را در همه سطوح فراهم خواهیم کرد.
- همیشه با نیت و انگیزه خیرخواهی و با نظر مثبت به امور مردم و خدمت گیرندگان توجه و اقدام می کنیم.