منشور اخلاقی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان قزوین

1.jpg

 

ما اعتقاد داریم:

  • خدمات ما موجب ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم می شود.
  • یکی از مهم ترین معیار های موفقیت ما جلب رضایت خدمت گیرندگان  است . ما در هنگام ارایه خدمات به این ویژگی پای بندیم.
  • همکاران ما در دانشگاه ارزشمندترین منابع سازمان هستند،  پس تردیدی در اثرگذاری پندار و رفتار و کردار خود در میان خدمت گیرندگان نداریم.
  • موفقیت در دستیابی به اهداف دانشگاه را همانا ارایه خدمات مناسب به مردم می دانیم.
  • ما همواره ارزش های زیر را که منبع هدایت ما در ارایه خدمات خداپسندانه به مردم می شود، فراموش نخواهیم کرد.
  • در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پای بندیم.
  • نظم و آراستگی، وقت شناسی و آمادگی برای ارایه بهترین خدمت به خدمت گیرندگان را از اصول مسلم و قطعی خود می دانیم.
  • خود را موظف به حفظ اسرار گیرندگان خدمت می دانیم.
  • پاسخگو بودن در مقابل خدمت گیرندگان  را از بسترهای تعالی خود و دانشگاه می دانیم.
  • اهداف سازمانی را به طور صحیح درک نموده و اهداف فردی را با آن همسو می نمائیم.
  • اطلاعات و راهنمایی لازم را بطور کامل در اختیار خدمت گیرندگان  قرار می دهیم و از سرگردانی آنان جلو گیری می کنیم.
  • فعالیت های اداری خود را بر اساس روش مستند و مشخصی انجام می دهیم و از اعمال سلایق شخصی خود پرهیز خواهیم نمود.
  • به صحبت ها و خواسته های خدمت گیرندگان  گوش کرده و در ارایه خدمت به آنان  در برابر قوانین موجود حداکثر تلاش خود را بکار می بندیم.
  •  از پوشش، گفتار و رفتار  متناسب با شرع مقدس و فرهنگ جامعه اسلامی – ایرانی استفاده خواهیم کرد.
  •  وظیفه خود می دانیم که از اسراف امکانات و اموال دانشگاه جلوگیری کرده و همکاران خویش را با پیشنهادهای سازنده در این امر مهم یاری می رسانیم.
  •  رعایت ادب، خوش رویی، عدالت و انصاف را همواره وظیفه خود می دانیم و بدان عمل می کنیم.
  •  ما همواره زمینه تعالی و رشد سایر همکاران را در همه سطوح فراهم خواهیم کرد.
  •  همیشه با نیت و انگیزه خیرخواهی و با نظر مثبت به امور مردم و خدمت گیرندگان توجه و اقدام می کنیم.
pdf2 (2).png دریافت فایل منشور اخلاقی

 


6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0