شرح وظایف مسئول امور اداری


- بررسی، پیگیری و پاسخ به نامه های مربوطه
- بررسی و ثبت عملکرد اعضای هیأت علمی و کارکنان
- تنظیم گواهی حقوق یا عملکرد ماهانه هیأت علمی و کارکنان
- تهیه و تنظیم و اطلاع رسانی در زمینه دوره‌های آموزشی به کارکنان
- صدور گواهی و تنظیم لیست برای بیمه تکمیلی اعضای هیأت علمی و کارکنان
- صدور گواهی های اشتغال به کار، کارکنان و هیأت علمی جهت ارائه به بانک رفاه
- محاسبه و ثبت مرخصی، مأموریت و پاس ساعتی کارکنان و اعضای هیأت علمی


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0